În data de 5 aprilie 2021, la sediul Centrului de Inovare și Imaginație Civică Deva a avut loc o nouă întâlnire cu reprezentanți ai asociațiilor de proprietari din municipiul Deva.
Reprezentanții asociațiilor de proprietari au fost informați cu privire la documentele necesare în vederea înscrierii în programul de finanțare destinat creșterii eficienței energetice a blocurilor de locuit și le-au fost prezentate exemple de bună practică.
La final s-au discutat problemele întâmpinate de asociații pe parcursul etapelor care trebuie urmate pentru a obține această finanțare, precum și diferite probleme administrative.
Primăria Municipiului Deva a început încă din luna martie 2021 să organizeze aceste întâlniri cu reprezentanții asociațiilor de proprietari din municipiul Deva, cu scopul de a-i informa asupra procedurii de urmat pentru a beneficia de programul de creştere a eficienţei energetice a blocurilor de locuinţe finanțat prin Programului Operațional Regional Vest 2021-2027, Obiectiv de Politică 2 – O Europă mai ecologică, cu emisii scăzute de carbon, Prioritatea 3 – O regiune cu orașe prietenoase cu mediul, Obiectiv specific – Promovarea eficienței energetice și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră.
Întâlnirile cu reprezentanții tuturor asociațiilor de proprietari din municipiul Deva vor continua.
Intervenții pentru îndepărtarea arborilor căzuți pe DJ 686, la intrarea în stațiunea Râușor
În această dimineață, operatorul care asigură deszăpezirea și o echipă a...
Deschide