Direcția Publică Locală de Evidența Persoanelor și Stare Civilă Deva va avea program prelungit cu publicul în zilele de 6 și 7 octombrie 2018, pentru eliberarea actelor de identitate expirate, pierdute, deteriorate sau furate. Măsura a fost luată în vederea asigurării cadrului necesar desfășurării în condiții optime a referendumului național pentru revizuirea Constituției.

Concret, programul de lucru cu publicul al Serviciului Evidența Persoanelor Deva va fi extins în zilele de sâmbătă, 6 octombrie 2018 și duminică, 7 octombrie 2018, între orele 07:00-21:00, inclusiv pentru depunerea documentelor în vederea eliberării actelor de identitate.

Depunerea actelor pentru obținerea cărții de identitate și a cărții de identitate provizorie se face la sediul Direcției Publice Locale de Evidența Persoanelor și Stare Civile Deva – Serviciul Evidența Persoanelor, din Deva, Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 12, etaj I.

Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0254.234.533, în zilele de luni, marți, joi și vineri – între orele 08:30-16:30, și miercuri – între orele 08:30-18:30.